Kenguru i stua

Categories Blogg

For en dag! Føltes som jeg var en søvngjenger på jobb, og jeg krøp rett under ullpleddet da jeg kom hjem, og fikk god halv annen times søvn. Det var sårt tiltrengt!

I dag kom Snupsi hjem etter en 10 dagers ferie, og jeg har brukt kvelden til å kose meg med elsklingen. Han er nå 4 mnd, og en skikkelig bajas. Jeg tror Snupsi ble lurt da hun kjøpte hunden. Hun fikk visst en kenguru! Han hopper og spretter rundt på fire strake føtter og ser bare hysterisk morsom ut. Også liker han å ligge inni genseren som en kengu unge hos mamma’n sin.

I tillegg har den lille sjarmøren i pels lært å gå opp trappene, men ned var visst kjempe skummelt for han stod bare øverst i trappen og sutret og pep! Han kom ikke før jeg hentet han. Kanskje jeg må få trappegrind?

På tur hjem fra flyplassen var han hos dyrlegen og fikk vaksine. Det virker nok litt på kroppen til en liten skatt, for nå har han flatet ut på sofaen sammen med meg.

Vi skal sove! 😴

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Kenguru i stua

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.