Kaos-kontroll

Categories Blogg

Jada, ferie er toppers! Huset ser ut som en total katastrofe! Sånn som det ALLTID ser ut når jeg pusser opp!

Jeg skulle bare male gangen, men hokus pokus så var mitt hjemmelagede skoskap historie. Det så rett og slett ut som noe ræl, og nå var det tid for å rive det. Det avslørte at det mangler gulvlister overalt. Flaks at jeg kjøpte feil i går! Aldri så galt. Men det er sko-problemer i lykkeland. Altfor lite plass!!

Det er altså rot overalt i heimen. Det komplette kaoset. I det hele skulle jeg selge og levere ut møbler. Jaja.. Jeg har gjort en innsats om ikke annet, og jeg synes det ser lovende ut!!

Jeg gleder meg til å bli ferdig, for jeg tror faktisk dette blir bra. Bare å jobbe på!!!

Nyt kvelden folkens! 😊

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.