Jeg er himla fornøyd altså!!!

Categories Blogg

For den nette sum av 1.024kr fikk yttergangen en total makeover og ble lekker! Med tanke på at jeg sjelden gjør ferdig noen av prosjektene mine 100 % er dette eksepsjonelt! Jeg er ferdig!!

Fra dette:

 

Jada, det var vanvittig god plass til sko, men sko i den mengden blir også til sinnsykt mye rot. Nå har vi fire par sko hver, pluss slipperser. Resten er i vårt 30 kvardrat store walk-in-closet. Det er riktignok ikke laget ennå, men er kommet på to-do lista.

Men resultatet.. 😍😍😍

Det er så jeg er forelsket i gangen min og vurderer å bruke det som stue!! Og ikke kostet det skjorta heller, men det gikk noen timer med jobbing.
I kveld skal jeg sitte her å drikke et glass med bobler. Riktignok bare cola zero, men bobler er bobler! 🥂

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg er himla fornøyd altså!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.