Julegave-rush

Categories Blogg

Reklame |

Det er fint med jul og advent, men det gjør unektelig vondt i bankkontoen også. Jeg vil jo gjerne gi alle det de ønsker seg, men har ikke ubegrenset med penger å handle for heller. Da er det planlegging som må til, og sinnsyke mengder med nettsøk for å se om jeg klarer å holde budsjettet nede. Det klarer jeg sjelden for å være helt ærlig. Jeg skulle faktisk ønske jeg hadde litt kreativitet i meg til å lage noen greier til jul, men det har jeg ikke.

 

Fila//Shiseido Treatment Softener 150 ml//Away Man – Eau de toilette 50 ml//Prevage Anti Aging Intensive Repair Eye Serum 15 ml//Four Reasons

Det som da skjer er at jeg må ut å shoppe. Nå er ikke det så vanskelig, for jeg har sort belte i aktiviteten, og er visakortets store skrekk. Helt ærlig så er mitt problem at jeg ender opp med å shoppe mye mer enn jeg egentlig trenger fordi jeg alltid må ha noe ekstra til meg selv. Med andre ord er jeg skikkelig ustrukturert når det kommer til dette.

Jeg er heldigvis en racer på nettshopping også, det betyr at jeg finner det jeg skal ha, og slipper å løpe fysisk rundt i butikkene for å finne det. Tid og energi spart! Da er det rom for å finne på andre ting jeg heller vil bruke tida på.

I år er det viktigere enn noen sinne å passe på budsjettet. Alt er blitt så mye dyrere uansett hva man skal ha. Det betyr at i år må jeg ta meg selv i nakken og ikke kjøpe mer enn strengt tatt nødvendig. Kjedelig, men sånn er det bare..

2 kommentarer

2 thoughts on “Julegave-rush

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.