Jeg har fått meg kjæreste!

Categories Blogg

Den vesle hårballen som har flyttet inn er en skikkelig stor-sjarmør, og min store kjærlighet. Jeg som sverget på å aldri ha hund i sofaen eller noen andre møbler, ligger stadig vekk på sofaen med den lille pelsdotten i armkroken og koser med han.
Selv om han er liten er han nå blitt så husvarm at han har avslørt at han er en sta liten tass, og han har sylskarpe tenner. Det er så jeg hyler til når han biter meg i tærne. (Yndlings-hobbyen hans!)

I dag har vi date sammen. Ettermiddagen skal tilbringes  på sofaen med MASSE kos. Snupsi er på jobb, så jeg skal passe lille Monty mens hun er borte. Hvor mye skade kan jeg egentlig forvolde på den tida? Det vil vise seg, men det går vel bra vil jeg tro.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.