Jeg glemte noe..

Categories Blogg

­Når Vesla skal være hos noen andre enn mamma, sørger hun for å fortelle mamma’n hvor grusomt det er. Hvordan kan jeg forlate henne på den måten egentlig?

I dag hadde jeg endel telefoner fra henne, og en million snapper. Livet var grusomt og alt var urettferdig. Jeg forsøkte å få henne på troen til at hun måtte ha fokus på det positive, og litt etter litt endret hun holdning. Livet var ikke så verst likevel!

Det begynte å se lovende ut, og jeg slapp å vurdere å blokke henne så hun ikke fikk ringt meg. Virker som storesøster får hendene fulle hvis Vesla fortsetter sånn!

Så kom det noen hyggelige meldinger fra Vesla. Hun og Mimmi-ungen hadde det åpenbart fint sammen. Problemet var at de var ute å lekte «gi et lite hint».

ser det ut som jeg har lyst på 100 video-snapper der de leter og gjemmer seg i skjønn forening? Bra de koser seg, men må jeg overvære det hele?

Og btw.. hvor lenge var Eva i Paradiset? Fikk akkurat ei melding om at hun skulle dra hjem, for livet var grusomt og nådeløst. Kan bli lange dager dette… 😂😂😂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.