Søndager er søndager

Categories Blogg

I dag har det ikke vært feriedag. Det har vært søndag. Søndag sånn som det er hjemme også. Ikke noe stress på morgenen. Jeg sov til halv tolv. Det kunne jo vært helt fantastisk om det ikke var for at jeg var tilsvarende sein i senga i første runde. Sånn blir det når man er ute å går på bar.

Da jeg endelig fikk kommet meg ut av senga kjente jeg behov for å gå meg en tur. Det var overskyet men ikke spesielt kaldt likevel. Det var godt å ha lyd på ørene og bare gå. Mellom noen sanger hørte jeg de første drønnene, så begynte vår herre et techno show på himmelen, som et hvert annet show bare kan misunne.
Så kom regnet. Gjett at det regnet. Passet perfekt, for jeg løp bare inn på Koton, som er favoritt butikken min. Der ble det bare å kikke, for selvsagt lå kort og penger igjen på hotellet. Jeg skulle jo bare gå en kort tur.
Tilbake på hotellet ble det litt serie og sløving før jeg hadde en aldri så liten date med Jon Blund.

Middagen ble inntatt der Han jobber, men måtte få et ullpledd rundt skuldrene for holdt på å fryse kattunger på meg. Isbjørn-blodet mitt ble aldri aktivert så jeg fryser alltid.

Det er unektelig kjedelig når han jobber og har masse å gjøre, så etter en gåtur endte jeg opp på hotellet. Håper på sol og varme igjen i morgen, for da er det litt mer fart i meg 😉

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.