Jeg er nesten blitt kokk!!!

Categories Blogg

I dag har vi prøvd noe nytt til middag. Det var vegetar-taco, altså taco med bønner, avokadokrem og granateplesalsa. Jeg og jentene var klar for noe nytt, men helt ærlig var jeg litt skeptisk. Snupsi kom på idéen, men hadde aldri smakt der før. Ikke Vesla og meg heller for den del.

Vi byttet ut lefsen med isbergsalat, men ellers laget jeg alt etter oppskriften som jeg fant på godt.no.

Måltidet var unektelig fargerikt og lekkert. Så skulle vi da spise herlighetene. Jeg var fortsatt skeptisk, men det var det ingen grunn til. Det var fantastiske smaker!! Så godt at til og med Vesla spiste alt!
Snupsi og jeg delte restene slik at vi har lunsj i morgen. Det er ikke en eneste bit som går til spille, for dette var helt fantastiske smaker sammen!

Dersom du vil ha oppskriften finner du den her. Jeg er ikke så god å følge oppskrifter, og liker bedre å improvisere med varierende hell, men er glad jeg fulgte denne gang. Dette var definitivt en høydare!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.