Last Updated:

Jeg er ikke overrasket

Categories Blogg

Faktisk ikke litt overrasket engang.

Jeg har gjort min flid med adventskalender til både Vesla og Snuppa. Masse fine små og stor gaver. Noen nyttige, noen til å nyte og litt artig. Av og til det samme, og noen ganger forskjellig. I hele tatt har jeg gjort en god innsats for at frøknene skal nyte adventen.

Den 1. desember fikk jentene en sjokoladekalender i pakken sin. Genialt hva? En kalender i kalenderen.

Problemet er bare at jeg oppdaget at det er julaften i dag! I hvertfall i følge sjokkis-kalenderen til Snuppa!

Den ungen er makalaus! Selv om hun er 22 år skjønte jeg at hun ikke kom til å klare seg helt til jul. Hadde det vært den yngste kunne jeg forstått det, men med den eldste var det som forventet.

Julegavene til ungene er pakket inn og ligger på mitt rom ennå. Bortsett fra gavene til Snuppa. De er stasjet rundt hele huset. Hun må ikke få en sjanse til å snoke i hele tatt. Snakk om å være nysgjerrig.
Om hun er spent på hva hun får i gave, er hun enda verre når hun gir gaver. Ikke snakk om at hun klarer å holde hemmelig hva hun har kjøpt.

Jeg må bare le av henne. Hun blir nok aldri voksen. Heldigvis!

4 kommentarer

4 thoughts on “Jeg er ikke overrasket

  1. *hahaha*
    Jeg er redd hun er like fortapt som broder’n og meg.. Vi kunne vært foreldrene hennes, uten at de årene har hjulpet en dritt m.h.t hvordan vi sniker oss under treet for å klemme på de pakkene på julaften. Det eneste som gjenstår å se, er om hun også er ‘smittsom’ som oss. For vi har nemlig klart å dra broder’n sin kone, som begynte sine julefeiringer med oss så fint og voksent som mammas støttespiller, ned til vårt nivå.. 😛

    1. Hahaha! Hadde ikke klart å gjemme flere julegaver enn jeg har gjemt. Faktisk har jeg mistet julegaven fra Vesla til Storesøster. Tror jeg må få bygget et hvelv i huset. 😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.