Jeg er blitt imitert!

Categories Blogg

Jeg tror ikke jeg har ledd så mye på leeenge!

I dag har Gry imitert bloggen min til stor forlystelse for oss i umiddelbar nærhet. Vi har hatt høytlesing og ledd så tårene triller.

Gry har altså hatt omsorgen for Vesla i 24 timer, og om Snupsi sine statusrapporter fra heimen er morsom, så henger ikke «Tante Gry» etter.

Helt klart at Tante Gry nok ville  fått varige mén etter et døgn med Vesla, hun skulle nok fått kjørt seg. Vesla ville nok hatt the time of her life, og utnyttet både Tante Gry og visakortet til det fulle!

Dette er lesning til forlystelse for alle, og vil du ha deg en god latter er det bare å lese her.

Takk for herlig lesning Gry, jeg ringer neste gang jeg skal ut å reise! 😂

6 kommentarer

6 thoughts on “Jeg er blitt imitert!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.