Jeg drar tilbake til drømme-byen min..

Categories Blogg

Da storesøster var tenåring hadde hun så lyst å dra til London. Hun ønsket seg det så høyt og så lenge at til slutt ble det en realitet. Jeg ville så gjerne gi henne noe spesielt. Hun var eldst av fire søsken i huset, og med det femte på tur. Hun var alltid hjelpsom og lett å ha med å gjøre. Var det noen som fortjente noe ekstra, så var det i sannhet henne. Hun, mamma’n min og jeg dro. Vi hadde noen fantastiske dager der. Sightseeing, shopping, god mat og musical!

Jeg lovet meg selv at den opplevelsen skulle jeg gi alle jentene mine. Jeg skulle gi de noen dager i en storby som kan tilby alt det man måtte begjære av kultur og historie blandet med det hypermoderne og urbane. Tiden har bare ikke spilt helt på lag med meg, så jeg har ennå ikke fått reise med snuppa mi på 20, eller Vesla for den saks skyld. Det er den tingen jeg alltid angrer på når jeg tenker på hva mine unger har fått oppleve, eller rettere sagt ikke fått oppleve.

Men nå skjer det!

Snuppa, Vesla og jeg drar til London i høstferien. Det klaffet sånn at Snuppa har perm i høstferien til Vesla. Jeg gleder meg som en unge! Vi skal bo på et tilsynelatende flott hotell som er scoret til 8,6 hos Trip Advicer. Det ligger på Paddington, og er innenfor The inner Circel!  Drømmen til Vesla er å se stasjonen hvor Paddington (bjørnen) først kom til London. Hun var helt euforisk da jeg fortalte hvor vi skulle bo.

Snuppa ser nok for seg noen timer på Oxford Street og litt shopping, mens mamma bare MÅ se Hogwarts siden jeg er Harry Potter blod-fan! Det er så masse å se og så masse og gjøre. Jeg har da ikke vært i London på mange år, og kjenner at jeg gleder meg til å plotte inn min Bucket-List of London.

Glemt er den kjipe gårdagen. Som jeg bruker å si, serverer livet deg sitroner får du blande i litt sukker slik at du får lemonade! Jeg avsluttet kvelden med stil, og laget en real cocktail.

 

London here we come!!!❤️

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg drar tilbake til drømme-byen min..

  1. Åh så kjekt med en sånn tur. Ordentlig jentetur 🙂
    Jeg var i London tidligere i sommer sammen med datteren min. Hun er 18. Vi har enda ikke fått sett noe av Harry Potter målene våre i London. Det har ikke klaffet sånn. Men datteren min er også ihuga fan, så en vakker dag må vi få det til 🙂
    Kos dere masse når turen går i gang ♥

    1. Takk, vi gleder oss masse. Det er så deilig å kunne gjøre noe som vi aldri har gjort før, og sikkert ikke får mulighet til å gjøre igjen, bare vi tre. Jeg elsker jo å lage bucket-list over alt jeg skal se, så hodet mitt spinner allerede 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.