Atter en nydelig kveld

Categories Blogg

I går hadde jeg en fantastisk kveld! En sånn kveld som man lever lenge på. Sånn som varmer langt inn i hjerterota og man kan ta frem når man kjenner frosten river i sjelen.

I lys av den tiden vi er inne i nå, har det vært så lite middagsselskaper med gode venner, men i går var det altså dags. Jeg gledet meg sånn til en kveld med gode venner. Det var gamle og noen nye også. De vakre menneskene ❤️

Vi fikk også med oss de siste solstrålene fra en deilig høstdag. Vi ville starte tidlig for å få kvelden med oss.

Det er noe eget med å sitte ved bordet time etter time. Få servert de lekreste retter og god drikke. De gode historiene, den hyggelige praten. Masse latter og kos. Vi satt til lysene var brent godt ned.

Vel hjemme i dag, sitter jeg med masse ny energi og kvelden ga et solid innskudd i minnebanken. Jeg er litt sliten i dag, og dagens adresse er sofaen, men det var verdt det.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.