Last Updated:

Ikke i dag..

Categories Blogg

Jeg er så lei av egoister som bare tenker på seg selv hele tiden. Det er meg, meg, meg!

De som ikke viser hensyn til noen og skal trumfe gjennom viljen sin for en hver pris. De som ikke skal samarbeide hvis ikke alt går 100% etter deres pipe.
De som alltid setter egne behov først.

Først meg selv og så min neste, hvis det er til felles beste!

Enkelte kan synes som de får fysisk vondt av å være fair. Hvis ikke de får karre til seg noe ekstra, er det en dårlig dag.

Det er best jeg ikke krysser sti med noen slike i dag. Det er ikke lurt. Jeg er ikke i humør!

De aller fleste dagen er det bare til å le av, men noen dager ler jeg ikke så mye av sånt. Da blir jeg bare sur.

Skikkelig furt og jentesur!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.