Nå orker jeg ikke mer!!!

Categories Blogg

Det må være istid i kroppen min!

Det er sånn at jeg for tiden holder på å fryse feil på meg hele tiden.
Tro det eller ei, men jeg har vært frossen helt siden mandagsmorgen. Panelovnene jobber seg rødglødende, men jeg fryser. Nå har ikke jeg evnet å få opp den svartens takstigen, og derfor ikke fått feiet. Ergo, jeg tørr ikke fyre. Derfor kan energiselskapet glede seg over panelovner som suger energi slik at huset i seg selv er en liten miljøkrise helt alene!

Seriøst! Det føles ut som hele huset ramler i staver rundt meg. Jeg føler meg direkte hjelpesløs, for jeg kan jo ikke fikse noe selv!!!

Jeg drømmer om varme og sol. Jeg vil heller sitte å pese som en strandet hvalross fremfor å sitte blåfrossen og hakke tenner!

Ja, det er nesten sånn at jeg gleder meg til overgangsalder og hetetokter. Men bare nesten. Jeg har ennå sikkerhetskøen på Gardemoen friskt i minne. Det var ikke direkte festlig, men jeg frøs ikke i det minste…

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Nå orker jeg ikke mer!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.