Husets lille ramp!

Categories Blogg, Hverdagsliv

Jeg holder på å lære noe nytt, nemlig hekling. Under valgvaken natt til tirsdag fant jeg ut at det var lurt å lære seg. Så da gjorde jeg det. Først heklet jeg litt på en måte, så rekket jeg opp, og prøvde en ny lapp. Jeg lo godt da jeg så resultatet. Det var skeivt og skakt.


Så fant jeg ut at jeg skulle hekle en veske. Hvor vanskelig kan det være liksom? Bare å se på YouTube og lære seg det, tenker jeg.
Det gikk overraskende greit og jeg heklet to rader med dotter. Da oppdaget jeg at jeg hadde gjort feil. Skulle jeg rekke opp, eller fortsette. Jeg valgte det første, og begynte på nytt. Det ble litt bedre. Daisy syntes først det ble veldig fint.

Hun er også glad i håndarbeid. Ja, hun er en hund etter det. Så når jeg la det utover for å ta bilde, måtte hun sjekke hekle-fastheten min. Det var åpenbart ikke bra nok lengre,  for hun tok fra meg både hekling og garnet! Helt klart at hun mente hun kunne gjort det mye bedre selv.

Nå jakter hun på garnet hele tiden, og styrker min mistanke om at hun er arts forvirret, og tror hun er katt!
Men det hun er, er ei skikkelig søt rampe-bikkje!

4 kommentarer

4 thoughts on “Husets lille ramp!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.