Hjemme-alene-party for mor

Categories Blogg, Hverdagsliv

Nå sutrer jeg kraftig her!

Dagen som jeg har gledet meg hinsides til er omsider kommet, og det er førpremiere på filmen som har opptatt meg noe helt vanvittig siste året. Hva skjer? Jo! Jeg har fortsatt feber! Det betyr at jeg må holde meg hjemme, enda så mye jeg har gledet meg. Kjipe greier, spør du meg. Vesla skal ha treningshelg og ingen er hjemme å holder meg med selskap!

Monty og Daisy får ta den jobben, og dessuten har vi hatt stor feiring på gang. I dag er Monty 3 år!
Den rare lille fine hunden er blitt myndig ut fra hundeår. Hele 21 år!!

«WTF Mor! Slipp meg inn ellers blir æ sur på dæ!»

Selvsagt fikk han bursdagssang og hadde bursdagsselskap. Daisy var selvsagt invitert, og de fikk leverpostei-kake. Det var snadder for de små slukhalsene. Familieselskap tar vi når Snuppa kommer hjem, og da blir det nok pakke også, kjenner jeg henne rett.

Men tilbake til stakkars meg. Typisk at jeg går i knestående akkurat når jeg har store oppgaver som er lystbetont. Det er så jeg synes veldig synd på meg selv for alt jeg går glipp av, men jeg skal bøte på elendigheta med serie-bonanza, hostesaft og Paracet. Riktig party blir det, og snart skal jeg kjøre på butikken å kjøpe is! Masse is! Fordi jeg fortjener det!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.