HURRA!!!!

Categories Blogg

Endelig er jeg på PC’n igjen!

Siste to månedene har jeg altså skrevet blogginnleggene mine på en Iphone, og innsett at jeg har både pølsefingre og dårlig syn. Tidvis har jeg ikke hatt den ringeste anelse om hvordan innleggene har sett ut layout-messig, og lysten til å skrive har vært dalende. Det blir sånn når arbeidsverktøyet har vært under pari. Men ikke mer nå! Nå skal det blogges på en helt ny PC!

Faktisk er dette det første jeg skriver etter å ha fått satt den opp. Det er rein nytelse. Jeg er bare direkte lykkelig. Jeg har noen artikler jeg jobber med som nå skal få den oppmerksomheten de faktisk fortjener, og så skal jeg blogge skikkelig igjen..

Endelig får jeg armslag til å heve min kritiske røst mot himmelen og øse ut all min frustrasjon over alt og alle som ikke gjør som det behager meg. Jeg kan lovprise alt som hjertet begjærer. Det være seg musikk eller ei skål med godterier. Jeg kan til og med agere som nettroll og skrive satirer om alt og ingenting. Det finnes nesten ikke grenser. Jeg er bortimot euforisk her jeg sitter.

Neida, jeg skal være samme gamle som før. Skrive om alt som beveger seg i livet, og som opptar meg, men nå på en egnet pc.

Så vær advart! Nå kommer mer eller mindre gjennomtenkte blogginnlegg på løpende bånd fra meg. Det er bare å stålsette seg. Her er det mye ufiltrerte tanker om innlegg som har hopet seg opp!

Ha en nydelig aften alle sammen!!

 

Det går fint å følge oss både på Instagram og Facebook.

2 kommentarer

2 thoughts on “HURRA!!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.