Himmelspretten!

Categories Blogg

Da kom våren opp til Bodø også. Siden det var arbeidsdag i går, sovnet jeg før ungene og våknet før fuglene i dag.

Her snakker vi skikkelig mårra-tryne. Jeg startet dagen med havregrøt og juice, deretter gikk det rett vest..

Ingen av ungene gjorde mine til å våkne, så klokka tolv halte jeg Vesla ut av senga. Jeg ville ha henne med å gå tur. Hun var et realt stabeist, så jeg måtte gå alene.

Vel hjemme var det bare å få ut de nye sommer-møblene. Gave til meg fra meg. Heldigvis investerte jeg i to, for okkupanten var snar ut i sola og benket seg godt til rette.

Det ble enkle grill-pølser til lunsj, men jeg har en mistanke til at dette egentlig var lunsj og middag i lag, for klokka var halv fire da de ble servert og ingen er nevneverdig interessert i mer mat.

Vesla og Bestisen har alt startet telt-sesongen, men i dag var jeg i godlunet og satte opp teltet i hagen. De må gjerne sove ute for min del.
-Kan jeg sove ute helt til høsten? Vesla så håpefull på meg. Klart ungen kan sove ute. Frisk luft har aldri skadet noen. Avtalen er at hun får ta det ned og sørge for å få ut fukten når hun er ferdig med det,  men jeg er redd jeg vet hvem som må gjøre det..

Så nå sitter jeg på terrassen og nyter det gode været og ikke minst utsikten. Vesla holder på å pakke, for hun har etter eget sigende flyttet ut for sommeren.
Jeg skulle gjort så mye her i dag, men det har jeg ikke tid til. Jeg er for opptatt med å nyte.. ☀️

4 kommentarer

4 thoughts on “Himmelspretten!

  1. Så deilig å få litt sol og varme, da hjalp det litt at jeg sendte litt varme solstråler oppover til deg da ☀️❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.