Jeg tror det var skjebnen som prøvde å fortelle meg noe

Categories Blogg

I går la jeg meg tidlig sånn at jeg skulle være klar for jobb i dag. I hagen lå tre røvere og skulle sove i telt. Jeg hørte de skravlet og lo da jeg sovnet.

Da jeg våknet var det strålende sol, og jeg hadde ikke lyst å dra på jobb. Nå har det seg sånn at jeg har gitt alle fri, så da var det bare for sjefs-hurpa å komme seg avsted. I stua lå camperne og sov så søtt på sofaen 😂

Jeg var naturlig nok første på kontoret, og døra var derfor låst. Gjett hvem som hadde lagt nøkkelen i sekken? Den sekken er alltid for stor når jeg leter etter noe.

Ja, så da satt jeg i trappa og leitet og leitet. Der var det ingen nøkler! Det var litt rart, for jeg stod med nøkkelen i hånda da jeg var hjemme. Vel er jeg distré, men det får være måte på.

Jeg løp i bilen, men neida! Ingen nøkkel. Ringte kolleger som bor i nærheten, men har man ferie så har man ferie. Bare å dra hjem!

Da jeg parkerte utenfor huset lå nøkkelen og blinket i innkjørselen. Det må være skjebnen som sa ta deg fri jenta mi!

Det var bra fristende! Bare synd jeg hadde litt å henge fingrene i, så da ble det hjemmekontor på meg. Godt jeg er vant med det, og har et flott kontor å jobbe på.

Jeg lytter litt til skjebnen og avslutter så snart sola runder baksiden. Da skal jeg ut å nyte sola! ☀️☀️☀️

PS! Jeg skulle ta bilde av nøkkelen til bloggen, men jeg finner den ikke…

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg tror det var skjebnen som prøvde å fortelle meg noe

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.