Heteslag i Nord!

Categories Blogg

Vi er ikke så bortskjemte med masse varmegrader her nord, men denne sommeren har vært over middels fin. I dag derimot ble det noe hett for mor! (Ja! Det var sola som var årsaken)

28 varme i skyggen og på terrassen var det ikke værende! Sikkert tett opp mot 50 grader! Ikke fikk jeg liv i vannslangen, til tross for at jeg slo av og på hovedkranen ute. Aner ikke hva som gikk galt, men må nok ringe en av småguttene sånn at de kommer hjem å fikser det.

Vesla krøp inn. Hun påstod at hun kom til å dø av heteslag hvis hun måtte være ute. Nei, da ville hun heller være inne og spise is! Ikke bare  ble det en is, men MANGE!! Jeg måtte faktisk hjelpe henne å tømme fryseren.

Jeg er glad ikke isbilen kom forbi i dag, for da hadde jeg gått konkurs!

Nå som det ble svakere fant urokråka ut at hun skal sove på trampolina i natt. Det syns jeg hun kan få lov til, men regner med at det blir klamt og kaldt innen den tid.

2 kommentarer

2 thoughts on “Heteslag i Nord!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.