Ei rolig natt!

Categories Blogg

I går hadde jeg ei snill stund med to venninner på besøk. Det var helt fantastisk vær, så vi satt på terrassen og skravlet til lenge etter at sola var borte.
Det gikk ikke lenge etter de dro før jeg fant ut at jeg fikk prøve å sove litt. Hadde definitivt mangel på søvn fra natta før.
Jeg sovnet nesten før hodet landet på puta og sov som en beibi hele natta. Det var deilig og i dag våknet jeg opplagt og klar til en ny dag.

Det var nesten så jeg gruet meg til å sjekke telefonen, men der var det bare meldinger fra gode venner. Ikke noen uønskede meldinger i hele tatt.

Ja, da får vi håpe det blir fredelig for ettertiden. Ja, blir det ikke det, så har jeg i det minste selvforsvarssprayen klar! 😂

I dag skal sommerdagen bare nytes frem til kl 18.00. Da skal Glimt på banen igjen og det gledes 💛🖤💛🖤💛

2 kommentarer

2 thoughts on “Ei rolig natt!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.