Frisør Skamklipp, åpen 24/7 Hele året

Categories Blogg

Vesla ville klippe håret sitt kort. Jeg er så gammeldags at jeg synes jentene skal ha langt hår. Alle jentene mine har hatt det, og alle har hatt ett forsøk på kort hår, angret og spart det langt igjen.

Det verste var da storesøster klippet håret. Hun hadde et tykt vakkert hår til langt nede på midjen da hun skulle få dra å klippe det hos frisøren. Jeg fulgte henne inn, og dro å handlet. Da jeg kom tilbake hadde hun en kort Bob rett under ørene. Da var jeg på gråten! Alt det vakre håret var borte! Det var bare så vidt jeg klarte å fortelle at hun ble kjempefin, for det ble hun jo. Jeg var sønderknust!!

I kveld vill Vesla til pers under saksa. Det er ikke mange frisører som er åpen en søndagskveld, og det ante meg at hun ville ta saksa i egne hender hvis ikke jeg gadd.

Hun er den av jentene som stadig vekk klipper et jafs her og der fordi hun vil ha forandring, derfor var det bare for mor å finne frem kam og saks.  Vi klipte en runde først, men det var ikke nok. Hun ville ha det kortere. Ikke at det gjorde noe, for håret var tørt i tuppene av mye soling. Men hva kan ikke mor?

Det ble ikke så verst, og Vesla var fornøyd. Jeg ville style litt, men da streiket hun. Ikke tale om at hun skulle se så «fluffy» ut!
-Seriøst! Æ vil ikke se ut som ei gammel kjerring!!
Jaja, mamma’n fikk lekt seg litt med saksa igjen, men fagfolket rister vel litt på hodet og tenker: «Kan ikke noen ta fra den dama saksa snart!»

Sannheten er at jeg har skamklipt alle jentene utenom Vesla.. 🙄

2 kommentarer

2 thoughts on “Frisør Skamklipp, åpen 24/7 Hele året

  1. Det er ikke en ting vi mødre ikke kan , selv om jeg hadde nok vegret meg for å ta saksa fatt 😀😅Jeg skjønner at vesla ble fornøyd , det ble kjempefint 🥰

    1. Med tanke på at jeg skamklipte hun i midten, så er det er under at jeg får ha saks i huset i hele tatt. Men jeg lærte etter den gang. Tror jeg.. 😂

      Håper du har en nydelig dag 🌸

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.