Here we go again

Categories Blogg

Da var ei deilig helg kommet til ende. Den ble alt annet enn hva jeg planla. Jeg skulle bruke helga i sin helhet til “me-time”. Kose meg med litt spa, litt vin og masse avslapping. Det ble ikke NOE av det, men masse annet.

Fredag kom jeg meg ut i marka. Det var deilig å bare tusle rundt og kjenne roen komme og stresset slippe tak. Jeg hadde mimmi-ungen med meg. Den ungen får meg alltid i så godt humør. Hun tenker og spekulerer på masse, og det er i sannhet fornøyelig å høre på alt hun grunner på.

Mimmi-ungen skulle ligge over hos Vesla, og Lille storebror skulle være sjef. For å si det sånn, det er ikke det Vesla setter størst pris på, for mamma’n kan hun tildels snurre litt rundt lillefingeren, men broren setter foten resolutt ned. Nei er nei!! Vesla tekstet meg og ga beskjed om at hun bare ville ha søstre. Var det mulig å bytte Lille storebror ut kanskje? Helst i en lillesøster?

Lørdag startet dagen min klokka halv ni. Jentene var allerede våkne og de disket opp med felles frokost til oss tre. Guttene vurderte ikke engang å stå opp, eller knapt svare på om de ville ha frokost. Deretter dro Vesla i klartrehallen. Mimmi-ungen var for liten, og ble kjempe lei seg. Planen min var å frekventere marka hele dagen, men det var så hjerteskjærende å se den lille Mimmi-ungen så skrekkelig lei seg over å ikke få være med så vi dro på museumsbesøk til Jektefartsmuseet. Der fikk hun se i utstillingen, losse en båt, spise iskrem og kose seg. Etterpå dro vi for å handle litt til det nye rommet hennes. Etter å ha levert henne kom jeg på at jeg er fri for julegavepapir, og jeg dro på leit etter dette så turen gikk til byen igjen. Vel hjemme kom Storebror med beskjed om at vi hadde en utekontakt som ikke var tett, så da måtte jeg atter en tur til sentrum. TREDJE gangen på ett par timer.

Kvelden ble tilbragt med familien, lørdagskos og skal vi danse.

Søndag bestemte jeg meg for å sove lenge. Sikkert derfor jeg våknet klokka syv. Dagen ble bare brukt til kos. Vi oppdaterte oss på Stjernekamp og slappet av. På kvelden fikk vi med oss at Bodø Glimt banket Tromsø. Så dere skjønner at det var ei deilig helg.

Men nå er det mandag igjen… 🥴😃😁

2 kommentarer

2 thoughts on “Here we go again

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.