Hårfin ordveksling

Categories Blogg

Vesla spurte om jeg kunne flette håret hennes, og jeg hentet frem alt jeg har av kreativitet og laget en kunstferdig flette på henne. Jeg ble bare utrolig imponert over egne ferdigheter.

Hun fikk se bilde av kunstverket men grein på nesen da hun fikk se resultatet. Resultatet falt åpenbart ikke helt i smak. Det var bare for mor å begynne på nytt.
-Bare flett ei vanlig flette, mamma!

Jeg dro pusten dypt, og begynte på’n igjen.

Om mulig enda mer kunstferdig enn den første. Her fikk jeg virkelig vist min estetiske sans og mine tekniske ferdigheter. Dette ble bra! Jeg var fornøyd da vesla fikk se bildet av resultatet.

-Seriøst, mamma! Kan du ikke bare flett ei helt normal flette uten alt det dær dillet?

Vesla la seg uten fletter og jeg er jentesur!!!

5 kommentarer

5 thoughts on “Hårfin ordveksling

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.