Har så lyst..

Categories Blogg

Nå begynner mor å bli rimelig ferie-klar. Bare eJeg har lyst å reise verden rundt og oppleve nye kulturer igjen. Jeg har lyst på late dager og masse varme. Jeg har lyst på strandliv og utekaféer.

Snart, men ikke ennå. Riktignok får jeg litt av det, men ikke alt. Jeg får late dager og.. Ja, det var vel egentlig det jeg får.

I år som i fjor tegner det til å bli Norgesferie. Jeg har vært positiv til det lenge, men må nok legge vekt på HAR VÆRT. Jeg har ikke lengre lyst på det. Nå er jeg klar for verden igjen, og er aldri så lite sutrete for at det ikke blir.

Dagens aviser melder om økning av smitte på endel av de plassene vi kunne ha reist til, så helt klart at verden ikke er helt klar for oss selv om jeg er aldri så mye full-vaksinert.
Vi SKAL holde oss i hjemlige strøk, men jeg nekter ikke for at det er mindre lystbetont enn tidligere.

Kanskje vi gjør om på planene og drar i en annen retning enn først antatt, men vi holder oss innenfor landegrensene en stund til, selv om jeg har så utrolig lyst å reise til varmere himmelstrøk.

4 kommentarer

4 thoughts on “Har så lyst..

  1. Det skal jo bli nærmere 30 grader i dagene som kommer. Litt sydenfølelser håper jeg å finne.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.