Jada! Sommer’n leverer!

Categories Blogg

I dag er det me-time som gjelder. Alt jeg gjør er bare for meg og det som behager meg. Det er om å gjøre å få 100% nytelse på 100% tid. I går ville nemlig Vesla reise til mormor og beste sammen med storebror. Det er ikke så ofte vi ikke er sammen, så alenetid verdsettes utrolig høyt her!

Selvsagt måtte jeg ha venner over på besøk i går, og husvasken ble tatt på no time! Helst skulle jeg skippet den helt, men det er noen uker siden sist, så det var en dyd av nødvendighet. Litt nytelse i å ha reint hus også da. Det ble en hyggelig og fin kveld som tok en morsom og uventet vending.

I går kom altså sola frem fra skyene etter å ha gjemt seg en stund, men uten den helt store varmen. I dag kom begge delene, og det er bare å nyte. Me-time med besøk av Mimmi-ungen. Vi har begge stelt neglene våre for sommeren. Vi skal være så fine og fjonge. I alle fall på fingrene!

Pels-beibien i huset må jo også nyte dagen, så Snupsi dro ut hundebassenget til han. (Ja! Det finnes faktisk det også!) Monty var et skue til forlystelse. Han ville ikke i vannet, men der lå lekene. Det var piping og pistring mens han forsøkte ulike løsninger.
Til slutt var det bare å kapitulere for den firbeinte og han plumpet uti.

Fornøyd? Nja.. etterhvert så ble det ikke så aller verst, og han spratt rundt og fikk i det minste kjølt seg litt ned.

Jada! Sommer’n leverer her nord!

4 kommentarer

4 thoughts on “Jada! Sommer’n leverer!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.