Håpet er lyse grønt

Categories Blogg

Neida, jeg snakker ikke om Alexander Kjellands roman, men eget håp for dagens catwalk.

Grønn

  • Grønn er fargen av utvikling, fornyelse og gjenfødelse.
  • Den er forbundet med helse,natur, friskhet og fred.
  • Den hjelper med problemløsing og oppmuntrer frihet, helbredelse og ro.
  • Mørkegrønn representerer penger, økonomiske saker og borgerskap.
  • Det er også mer enn 100 forskjellige nyanser av grønn, der de i midten er humørforsterkere.
  • Det representerer også fremtidig kjærlighet.
  • Grønn er en farge som hjelper oss til å slappe av. Faktisk er denne fargen veldig hjelpsom for mennesker som lider av depresjon.

 

I dag har det vært jobb-relaterte aktiviteter til langt på kveld dag, det vil si at jeg har vært ute å spist med teamet mitt på jobb. En påskjønnelse for flott innsats vi har lagt ned sammen. Rett og slett slik at vi fortjener det. Så da måtte jeg ha på meg grønn kjole. Den er faktisk det, selv om det er litt vanskelig å se. Ja, litt andre farger også, men basisfargen er grønn.

Det begynner å bli litt kaldt her nå, og siden jeg akkurat har ligget med feber og halsvondt, var det litt dristig å gå ut å spise så lettkledd. Sånn er det å være forfengelig. Nå er jeg helt slagen og må bare krabbe i seng. Ønsker alle en riktig grønn natt 🙂

Siden det er så vanskelig å vise at kjolen faktisk er grønn, topper jeg det hele med litt grønne bilder fra da håpet var lysegrønt.

Det går fint å følge oss både på Instagram og Facebook.

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Håpet er lyse grønt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.