Mamma’n til Vesla gjør ting hun ikke kan

Categories Blogg

Endelig fikk jeg den nye sofaen og spisestua i hus. Svigersønnen stilte som alltid opp for å hente til meg. Er glad eldste datteren valgte seg en så flott mann. En dag har jeg lyst å blogge om hvordan de fant hverandre, hvis jeg får lov, vel og merke. Det er den søteste historien ever! ❤️

Se så flott sofa jeg fikk:

Her måtte det monteres, og Storebror stod klar til å hjelpe, men da hadde jeg fått sosial abstinens og måtte ut på besøk til noen venner. Jeg kom hjem klokken 22.00 og spurte om han fortsatt ville hjelpe, men da måtte han sove, ergo måtte jeg gjøre det selv. Det har jeg jo ikke gjort før, så det klarer jeg!!

Ikke var det vanskelig, og ikke var det tungt. Vipps så var stua fullstendig forandret. Jeg ble så fornøyd! 48 år og første gang jeg har kjøpt ny sofa OG montert den helt selv. Kan tro superlativene om meg selv hagler i dag, nesten så jeg går konstant å klapper meg selv på skuldra!

Kan skjønne jeg er fornøyd! Riktig så lekkert syns jeg.

Det går fint å følge oss både på Instagram og Facebook.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.