Hæppi hæppi bursdag!

Categories Blogg, Vesla og Snuppa

I dag har Vesla bursdag, og nå sliter jeg! Jenta er 15 år og 177 cm høy, det er ikke mye Vesla igjen av henne. Hun har vokst forbi meg, Snuppa og Storesøster, men usikker på om hun ikke er like høy som trønder-storesøster.

Men uansett er hun minst i familien, og har bursdag. Vesla ble vekket med bursdagssang på senga, felles frokost og gave. Det ble ei fin stund. I ettermiddag skal vi ut å spise bursdags-sushi. Jeg tror det blir en fin dag. Å ha bursdag så tett opp mot konfirmasjon er nok litt kjedelig, men litt stas blir det likevel.

Jeg har bladd litt i album i forbindelse med forberedelsen til konfirmasjonen. Mimret litt, ledd litt og snufset litt inn i mellom. Tida har gått så fort. Nå er hun 15 år og konfirmant!

Gratulerer til mitt lille favoritt menneske. Håper verden er ekstra snill med deg i dag, og at dagen blir like enestående som deg ❤️

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.