Daisy er en skikkelig røver! Av og til lurer jeg på om hun ikke er mer katt enn hund? Det som er sikkert, er at hun er utrolig glad i garn, og hver gang jeg tar frem et av prosjektene mine, vil hun hjelpe til. Hun kryper sakte men sikkert mot garnet og tar tak når hun er nærme nok! Åpenbart at hun også vil strikke litt!

I dag er det lat-mandag, etter en veldig sein søndag. Det betyr en runde med serie og strikking. Sånn blir det når himmelen har åpnet alle slusene fullstendig. Vesla sover litt på sofaen. Hun og pelsklingene. Det tar tross alt på å være nattens dronning. Hun satt halve natten å spilte piano og Sims. Den som var ung og sorgløs, og uten tanker for morgendagen eller døgnrytme!

Vesla forlangte at jeg sladdet de små tottelottene hennes på bildet, hun ville ikke ta sjansen på at noen klippet ut tærne hennes fra bildet, og solgte de på nettet. Folk gjør butikk på sånt også i følge håpefulle! Om hun køddet med sin mor eller ikke, er usikkert. Det som er sikkert er at folk er sprø om de betaler penger for å få tilsendt bilder av andre folks tær! Men verden er full av merkelige ting, så jeg bare så forundret på henne og sladdet!


Nå venter jeg bare på at klokka skal bli så mye at det er tid for Glimt-kamp mot Viking. Måtte dagen bli strålende gul selv om den er grå! 💛💛💛

6 kommentarer

6 thoughts on “Grå mandag

  1. Lurt å sladde bort tær! Jeg er veldig enig med Vesla der. Jeg liker forresten ikke bilder av tær i det store og hele. Synes folk kan legge ut bilder av noe penere enn tær på vakre sommerbilder!

    1. Jeg har hørt at det er mange som misliker føtter, OG de som tenner på det. For meg er føtter bare føtter, og jeg hadde aldri tenk på å sladde om hun ikke hadde bedt om det.

  2. Det må jeg huske til neste gang å sladde bort tærne mine 😊

    Selv tar jeg aldri bilder av tærne mine, så det såkalte obligatoriske “sommerbilde av tærne mine” finner du ikke hos meg.

    Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld ❤😊

    Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    1. Men hvis man skal skrive om mykt sommergress under føttene eller strandsand mellom tærne, kan man jo ikke ta et illustrasjonsfoto og sladde bort tærne liksom 😂😂😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.