Last Updated:

Gaven fra pappa

Categories Blogg

I påska spurte pappa meg om gave til jeg ble 50, og jeg fortalte hva jeg ønsket. Det ble endel latter da jeg sa jeg ønsket meg en mann, men pappa mente den gaven ikke kom til å vare særlig lenge. Ikke fått det med deg? Du kan lese om det her.

Omsider hadde jeg jo bursdag, og fikk en flott pakke av mamma og pappa. Jeg så jo at den ikke var stor nok til å inneholde noen mann, og i tillegg var den veldig lett. Jeg hadde bange anelser da jeg åpnet, for pappa er pappa og han er troende til å finne på noe faenskap med meg. Jeg forventet noen utklipp med bilder av menn eller noe slikt, og var noe skeptisk til at det var små barn rundt meg da jeg åpnet gaven.

Der var klokka! 🤩

Jeg ble overlykkelig og takket mamma og pappa masse. Siden jeg hadde på meg tøff-trusa, sa jeg bråkjekt at jeg hadde forventet at han i det minste hadde forsøkt å finne en mann til meg.

Hau utførte et øyensbrynsløft av de sjeldne og sa lattermildt at til tross for at han ikke hadde tro på levetida til klokka, var han likevel overbevist om at den hadde lengre levetid enn en mann.
Jeg bare elsker humoren til pappaen min ❤️

8 kommentarer

8 thoughts on “Gaven fra pappa

  1. Humor er viktig! Kan ikke leve uten! Men kan leve uten mann for en periode, men kanskje er det enda tristere å leve uten humor 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.