Et hint av sommer

Categories Blogg

Hvor deilig kan egentlig en maidag være?

I dag tror jeg det ble en av de bedre sådanne. Snupsi og meg fikk oss en god tur i marka. Vi gikk 9 km, og hadde den lille pelskledde med oss. Her snakker vi full rekreasjon.


Jada! De gærne har det godt!

Da vi kom hjem var det bare å komme seg ut på terrassen og nyte sola videre. Rart hvor godt det er å pusle rundt når sola skinner.

Jeg måtte prøve ut enda en gave, og den var så nydelig at jeg nesten ønsker høsten og mørke kvelder velkommen.

Mørke eller ikke, den skal nok få brenne endel rett og slett fordi den er vakker, men lyse opp i mørket kommer den nok ikke til å gjøre før midten av august. Til da skal de lyse sommernetter nytes fullt ut.

Jeg ønsker alle ei fortreffelig pinse, og håper alle tar seg tid til å nyte den deilige årstiden.

6 kommentarer

6 thoughts on “Et hint av sommer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.