Fy flate, for et rot!!!

Categories Blogg

En sideeffekt av denne pandemien og sosial distanse, er jo at man får mer fritid som er henstilt til å ta hjemm, og det er begrenset hvor morsomt det er å sitte klistret foran TV i det lange løp, så da må man finne på annet å gjøre.

Så her ryddes det.! Vesla og meg har kvittet oss med 3 søppelsekker med gamle klær som er for små. For Vesla er det forventet at klærne skal bli for små, men for meg derimot.. Nå ja, vi har i det minste sørget for å fylle opp butikken til Fretex.

I tillegg har jeg funnet frem masse som egner seg for det lokale loppiset. Godt å kunne levere fullt brukbare ting til noen som faktisk har bruk for det, og samtidig støtte en god sak. Vinn-vinn.

På toppen av det hele dukket det opp nok av ting som skal leveres på søpla! Ræl som jeg ikke skjønner at jeg har tatt vare på. Så i dag Skal vi støtte det lokale renovasjons firmaet. De gjør gode penger på meg i denne pandemi-tiden.

Jeg tror jeg er litt slik som «kjekt å ha!» Samler på masse skrot som kanskje jeg trenger en gang i fremtiden. Resultatet er rot og skrot overalt. Jeg skulle definitivt hatt besøk av Synnøve Skarbø!

Selv om jeg kaster og kaster, blir det stadig mer ting i huset. Det er et skikkelig mysterium. Jeg lurer egentlig på om det holder å være hjemme med sosial distanse til 11. april, eller om jeg må søke om å få utvidet til minst 1. mai… Ja, da i 2022..

2 kommentarer

2 thoughts on “Fy flate, for et rot!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.