Full av spillopper!!!

Categories Blogg

Jeg liker en god spøk, og kan le meg skakk når noen går fem på. Jeg tåler å få tilbake, og jeg er så naiv at jeg virkelig lar meg lure gang på gang, og må bare le oppgitt av meg selv.

Hvis andre har gjort en prank mot noen på jobb, får jeg ALLTID skylda. Jeg ler om mulig enda mer da.

Ferietid er høysesong for å finne på trollskap på jobb. Selvsagt er det den som har ferie som får unngjelde. Problemet er at jeg er tom for idéer!

Hva kan jeg finne på som ikke er ondskapsfullt  men fremkaller en god latter hos den som kommer fra ferie?

Jeg grubler og pønsker, men trenger morsomme tips!!!

2 kommentarer

2 thoughts on “Full av spillopper!!!

  1. Nå forutsetter jo dette en to/flerspråkelighet som går ut over skandinavisk og engelsk, for å si det sånn, men jeg har satt meg fore å lære å si et par setninger på vietnamesisk som garantert vil være egnede tilsvar i løpet av ei arbeidsuke; ‘ Skal alt inn på lageret?’ og ‘Skal du ha noe av det inn på Corner?’
    Jeg er typ ‘restaurantpoteten, slik at det er jeg som blir hentet ut for å ta i mot vareleveranser og slikt. Derfor har jeg planer om å respondere på en slik oppgave på vietnamesisk i håp om å parkere sjefen skikkelig (mwwhaha)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.