Noen gjør meg bare så varm om hjertet

Categories Blogg

I går hadde jeg ei fin stund med ekstra-datteren i hus. (Neida! Blir aldri for mange døtre!) Det som er så fint med henne, er st hun er så varm og omsorgsfull. Hun ser det gode i alle og har forståelse for hvorfor alle er som de er. Det betyr ikke at hun er enig i alt, bare at hun evner å se andre mennesker tross motsetninger.

Mennesker som henne gjør meg mjuk om hjertet, for hun er raus og varm. Jeg er så glad for at hun er en del av familien min.
Rart hvordan noen mennesker bare får sin egen plass i hjertene våre, og blir der for bestandig. ❤️

6 kommentarer

6 thoughts on “Noen gjør meg bare så varm om hjertet

  1. Hvor kommer denne ekstra-datteren fra? 🙂 En du har valgt ut selv? Men enig, man kan få familie fra overalt, jeg har flere utenom den egentlige familien 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.