Last Updated:

For ei uke det har vært

Categories Blogg

Fem dager i London var alt det mamma’n til Vesla og visa-kortet maktet. Jeg er ikke helt sikker på hvem av oss som er mest utbrukt, men sliten var vi begge to. Vesla og Snupsi holdt et forrykende tempo gjennom Londons gater, og begge to har svart belte i shopping.

Ukas overraskelse:

Jeg møtte en venninne på Gardermoen mens vi ventet på flyet til London, og fikk en koselig skravle stund. Det var energi-kick det!

Ukas lærepenge:

Vi fikk ikke billetter som passet til å dra til Harry Potter museet, vi har lært at det lønner seg å bestille hjemmefra når man bare har begrenset tid man kan dra på. Likevel fikk vi med oss masse andre severdigheter og kos.

Ukas koseligste:

Det beste var likevel kveldene på hotell-rommet med høy kose-bukse-faktor. De stundene er uvurderlige. Spesielt det å få ha snupsi-ungen rundt meg. Ahhh… Jeg har savnet det så inderlig mye. Den søte, rare, smarte, morsomme jenta mi. Hun som hele tiden ville plage duene med å løpe etter de på torgene i London. Jeg holdt på å le meg skakk! Duene flakset i alle retninger. Galskapen lenge leve!

Ukas solgløtt:

Hvis jeg skal fremheve en ting med London, må det være så hjelpsomme og hyggelige alle vi møtte var. Jevnt over var det ikke måte på hva de ordnet om vi spurte. Overalt. Det var imponerende. Også Uber, det var bare magisk!! Super sjåfør, og til en rimelig penge!

Ukas nedtur:

Om jeg skal snakke ned noe, må det være undergrunnen i rush-tiden. Da var jeg passe småredd for å bli presset av perrongen med jentene. Men det gikk bra det også..

Ukas stress:

Flyet var forsinket fra Gatwick, og vi holdt på å miste siste flyet hjem til Bodø. Føltes som jeg hadde løpt maraton da vi endelig stod ved gaten og fikk gå ombord.

Ukas positive:

Det må være at Vesla gikk og gikk uten å klage. Kilometer på kilometer, butikk for butikk. Et lite shoppe-monster er født!

Ukas negative:

En negativ ting var en dårlig nyhet jeg kunne vært foruten. Den kunne ventet til jeg kom hjem. Det er nå engang sånn at de har det med å komme i tid og utide, så det fikk ikke påvirke i nevneverdig grad.

Det ei herlig uke som har gitt et solid innskudd i minnebanken ❤️❤️❤️

 

Det går fint å følge oss både på Instagram og Facebook.

2 kommentarer

2 thoughts on “For ei uke det har vært

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.