I am in love 😍

Categories Blogg

Reklame | hermetise tresor

Jeg lovet jeg skulle fortelle om min fantastiske opplevelse med hudpleie i London. Bare for å ha det sagt er dette helt utenfor min komfort-sone, og noe jeg ALDRI har gjort før, og jeg som lovet det aldri skulle komme noen innlegg for makeup eller stasj, men jeg bare MÅ..

Etter en lang dag rundt i Londons gater, gikk jentene og jeg inn på en te-salong for å få noen forfriskninger. Det fikk vi store jentene hvert sitt glass vin, og Vesla fikk iste. Det var deilig å sitte å slappe av, særlig siden føttene verket noe helt fantastisk. Det til tross for at jeg hadde joggesko på hele tiden. Sliten som vi var, ble vi sittende en stund, og for min del var det en stiv og støl kropp som skulle bevege seg da vi skulle videre. Det resulterte at jeg kom ut litt etter jentene. Utenfor stod de to unge pikene i en samtale med en hudpleier som ga de litt prøver på produkter, og inviterte oss inn.

Særlig at jeg skulle ha noe sånt! Jeg har en fuktighetskrem, og det holder i massevis!

Men det var så fint der inne! Skikkelig luksuriøst uten å være pragende. Fine og stolreine lokaler, og utrolig søt betjening. De hadde selvsagt produktserier fra A til Å, og jeg er jo selvsagt skeptisk til det meste og sa bare ja og ha her og der. Jeg ble tilbudt litt hudpleie, og slo til. Det har jeg faktisk aldri fått før, så det ville jeg prøve. Jeg har alltid sagt at jeg er 48 år, og ser ut som jeg er 48 år, og jeg skal ikke skjæres og fikses å med mindre det er medisinsk behov. Jeg orker ikke jage etter evig ungdom, og hvorfor skal jeg det når det finnes snapchat-filter? 😂

Først behandlet hun halve ansiktet mitt, og jeg fikk hakeslipp. (I så fall på halve ansiktet) Det så rett og slett ut som jeg hadde fått slag! Vel og merke på den siden av ansiktet som ikke var behandlet.

Var det faktisk mulig? Jeg ble behandlet på andre siden også, og fikk tilbake symmetrien i ansiktet. Jeg så himla mye bedre ut, men var ikke dette for godt til å være sant? Jeg er ikke noen fan av produkter som som lover gull og grønne skoger, men dette funket jo med en gang!

Jeg gikk noen runder med meg selv og spekulerte på om jeg skulle kjøpe dette. Det er jo dyre produkter for min lommebok, og ikke noe du bare kjøper på impuls. Jeg vurderte det dit at kirurgiske inngrep ikke er noe for meg, ikke kjemiske behandlinger heller, så hvis jeg ved hjelp av kremer kunne få se noe fresh ut igjen, ville det ikke være verdt det? Det var nesten så jeg hadde vondt i magen da jeg betalte, for jeg var fortsatt usikker på om det var var så fantastisk som jeg først syntes.

Men seriøst, jeg bruker snapchat-filter for å skjule rynker og linjer, og ikke minst bulldogg kjakene som jeg direkte HATER, og her hadde jeg produkter som gjør at det reduserer mine skavanker. Produktene skal brukes en gang i uken første måned, deretter en gang i måneden.

I går tok jeg første hele behandlingen. Dette er gjort hjemme i stua mi. Ingen fancy salong med jukse-bilder. Bare meg, usminket og med før- og etter behandling! Faktisk så koster det meg aldri så lite å legge ut slike bilder. Ikke fordi jeg ikke kan akseptere den jeg er og hvordan jeg ser ut, jeg bare kjenner ikke for å omfavne den kjensgjerningen at jeg blir gammel og at det er ganske synlig. Jeg har ikke noe mer lyst enn andre til å se gammel ut. Jeg har ikke lyst på restylan eller botox, men vil heller ikke ha masse rynker og linjer i ansiktet.

Jeg ble så fornøyd! (Vet jeg ser sur ut, men skulle ikke stramme musklaturen i ansiktet på før- eller etter bildet, slik at jeg fikk se resultatet best mulig.) Ei gørr sliten fembarnsmor som faktisk føler seg en smule fresh på en søndagskveld! Dette tror jeg på! Dette skal jeg fortsette med! Kanskje det er flere som tenker at det ikke funker over tid, men jeg skal legge ut bilder etter neste behandling, og da skal jeg legge med opprinnelige bilder i tillegg, for dette er nesten for godt til å være sant. Her er det ingen tvil, mamman til Vesla er blitt forfengelig, og liker det. Det hadde jeg ALDRI trodd jeg skulle si! SE FORSKJELLEN!  Sorry folkens! Jeg er hekta! 😍

Dersom du er interessert i produktene kan du beskue de på denne hjemmesiden  til Hermetise og Tresor. Jeg tjener IKKE ei krone på dette, så at jeg legger det ut, er ene og alene at jeg er strålende fornøyd  med produktene. Jeg kan selvsagt være behjelpelig med å gi mailadressen til Monica og Marinna som er de to fantastisk søte hudpeierne jeg møtte, dersom noen er interessert i det.

Det går fint å følge oss både på Instagram og Facebook.

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.