Evig ung…

Categories Blogg

For en dag!!!🤩

I går ble det en sånn fantastisk hyggelig dag altså! Jeg lever LENGE på den! Noen dager er altså bedre enn andre.

Jeg våknet opp med en «Yes! Having a very bad hair-day!» og fant ut at det definitivt var hårstrikk-dag! Altså ikke mulig å gjøre annet enn å få på plass ei solid flette. Ut på ettermiddagen fant jeg ut at jeg hadde då lyst på noe snop. Heldigvis var Brunstad-bua åpen. Hesblesende Kom jeg stormende inn på butikken, iført en kort army-bukse og hettegenser. Der inne traff jeg på en tidligere lærer til Storesøster. Jeg hilste høflig og småpratet litt mens vi gikk mot kassen. Jeg måtte nemlig ha sjokkis!!! Masse sjokkis! og den stod rett ved kassen.

Det er jo noen år siden Storesøster gikk på skolen, og jeg så læreren grubler på hvem jeg kunne være. Jeg tenkte å fortelle at jeg er moren til en elev, men hun så litt forskende på meg før hun utbrøt: «Ja! Du er storesøsteren til hun eleven min! Himmel og hav så like dere er!»

Det var så deilig å fortelle at jeg faktisk er mammaen hennes, hvor læreren sperret opp øynene og sa:

«Selvfølgelig er du det! Noen holder seg jammen godt!»

Jeg vurderer å kjøpe blomster til henne, så glad ble jeg. Tenk! Storesøster til og med!  Jeg som bare har vært lillesøster! 😍

Jeg måtte jo fortelle min venninne om at jeg ble tatt for å være søsteren til datteren min. Hun bare så overbærende og sa at det ikke var så merkelig. Læreren var tross alt utgått på dato, og hadde tydeligvis for svake briller! Hvem trenger fiender når man har venner som henne? 😂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.