Last Updated:

Mandag og full peising!!

Categories Blogg

I går planla jeg å trene litt. Dagen hadde vært krevende, jeg var opprørt, sint og aldri så lite overgitt. Med andre ord mye frustrasjon som skulle ut. Livet er sannelig ikke for amatører.

Da jeg svingte ned mot innkjørselen husket jeg at jeg hadde kjøpt en favn ved, den var kommet og ba pent om å bli stablet i boden. Problemet med det var at den boden var fylt til randen med dritt og søppel. Den måtte ryddes!

Det var jo storebror og en venn som leverte veden, og sannelig heiv de seg ikke rundt og kastet papp, plast, metall og elektronikk. Snakker om trø til. Vesla ryddet tomgods, fikk det i bilen, vi kan si det var en anstendig mengde. Det ble himla bra!!!

Vesla fikk i oppdrag å pante, stable ved og hente hagemøblene til lagring. Gjorde hun det, skulle hun få alle pengene fra pantingen. Det var før jeg visste hvor mye det var!
Der var ei ung dame som var overlykkelig. Det var mange penger. Hele 723 kroner!! Det skal lønne seg å hjelpe til ekstra, ikke bestandig i form av penger. Goodwill er også verdt en god del i vårt hus. Men i hår var det definitivt penger!

Mor hadde en deilig følelse da hun entret sofaen på kvelden. Veden er i boks og stablet, masse søppel er kjørt bort, hagemøblene er satt inn, Snupsi hadde ryddet huset og livet var slett ikke så verst! Ikke minst, ALLE fem ungene har bidratt hjemme i en eller annen form de siste dagene. Da må jeg jo ha gjort noe rett om ikke annet. De er sannelig noe å være stolt av 🤩

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.