Ettermiddager som skal nytes

Categories Blogg

Så koselig det er når man kommer hjem og Vesla er blid som ei lerke. Hun gjorde leksene uten at jeg trengte å spørre henne. Nå sitter hun å tegner mens hun synger for seg selv. En rolig ettermiddag i heimen.

Hadde det bare vært middag på bordet.. 🥴

Lille storebror hevdet at for å lage middag, må det være noe å lage middag av. Hørt sånt? Jeg får vel dra å handle litt med han da. Tro hva han skal lage? 😏

Selv om Vesla er blid og harmonisk i ettermiddag, varer det nok ikke lenge hvis hun ikke får noe mat. Forøvrig er det ikke alltid det har vært sånn…

14.sep 2014 var Vesla 6 år, og da stod følgende å lese på min FB:

Var rimelig trøtt selv da jeg forlangte at Vesla skulle avslutte dagen sin. Men hun ville se “bare eeeeen episode av my litle petshop!” Ikke ville hun pusse tenner, og ikke ville hun vaske seg. Stemmeleiet mitt begynte å bli høyere og høyere, og snart serverte jeg trusler om niks mer TV, niks godis i morgen osv… Vesla så overbærende på meg og avbrøt tiraden min med:”OMG…… Mamma, slapp nu litt aaaaaaav!” To minutter senere var hun parkert i seng!

 

Det går fint å følge oss både på Instagram og Facebook

2 kommentarer

2 thoughts on “Ettermiddager som skal nytes

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.