Et samliv med problemer

Categories Blogg

Det har vært ei rolig helg på undertegnede.

Vesla og Mimmi-ungen har hatt treningshelg, så derfor ble det overnattings gjest på Mimmi. Det er koselig. Før var det full peising med de to sammen, men nå begynner de å bli så store at man nesten ikke merker de. Akkurat det er litt deilig. Mor fikk altså total avslapping. Jeg vurderte et glass vin, men orketikke likevel. Jeg har faktisk ikke drukket vin i år. Så langt ligger det an til et hvitt år igjen. Nesten sånn at jeg har hvitt år annen hvert år. Ble heller popcorn og cola på mor.

Litt underholdning har det da også blitt på meg denne helga. Bikkjene har tidvis virket mer vill enn tam, og sant og si tror jeg faktisk de er det. Lekene har de flerret opp, mens de har revet og slitt de mellom seg. Det er så innmaten til kosedyrene konstant flagrer rundt i stua. Jeg har ikke orket å pakke bort støvsugeren engang. Den får bare ligge fremme, for disse to er to katastrofer på fire føtter!

Hun lille argsinte har om mulig vært enda sintere enn vanlig, og kjapp-fot-kameraten har gjort alt han kan for å erte henne. Hun vet å ta igjen, og legger seg stadig på lur etter han, og når han kommer hun byksende frem og angriper. Parterapi? Ja, det hadde kanskje ikke vært så dumt..

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.