Endelig!!!

Categories Blogg

Nå snakker vi bare minutter før vi vender nesa mot selveste stor-Oslo. Vesla og jeg skal møte Snupsi på Gardemoen, så drar vi… Husets lille prinsesse har vært super-stressa
i ettermiddag. Reisefeber så det holder.


Jenta var så gira at det var så vidt det var interessant å ta bilder. DA er hun skikkelig reise-klar. Selv hadde jeg bestemt meg for å bli brunette igjen, så det ble farging av hår mens jeg pakket kofferten.

Jeg tror vi har fått med oss det vi skulle, men det vil vel vise seg etterhvert. Det blir vel neppe noen katastrofe for vi får nok tak i det vi måtte ha glemt. Eneste tilløpet til panikk var da jeg skulle etterbestille baggasje, og det ikke var mulig på strekningen Bodø-Oslo, for det betyr at det er snuppsi som har koffert. Vi andre har bare kabin-koffert. Ikke mye shopping med andre ord..


Litt salat i påvente av at flyet er litt forsinket. Noe må jeg forsøke å stagge den lille urokråka mi med. ❤️

 

1 kommentar

1 thought on “Endelig!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.