Last Updated:

Rapport fra en sliten Sightseeing-in-London-mamma

Categories Blogg

I dag hadde jeg ei bunnsolid hodepine da jeg våknet her i London. Det verste er at den er selvforskyldt. Altfor lite vann i løpet av dagen i går. Vi hadde en fantastisk dag. Vi var å så på alle sivil-ulydighet aksjon for miljøet. Det var på Westminster. Nesten så det var litt spennende 😂 Masse politi i gatene, og arrestasjon av en demonstrant. Action når vi er i byen.

Når vi hadde gått litt rundt var vi skrubbsulten og hadde lyst på middag.

Middag ble inntatt på Thai Corner på South Kensington. Maten var fantastisk og det var eksplosjon av smaker i munnen. Noe av det bedre jeg har spist, men fy fader for noen priser! 1400kr for middag og dessert til 3.

Da vi hadde spist ville jeg hjem, men jentene ville en snartur til Oxford street bare for å se. Det verket i Visa-kortet etterpå, for de to fine mine sine har sort belte i shopping. Når vi omsider skulle dra tilbake, tok vi toget et stopp feil, gikk deretter i feil retning fra stasjonen, TIL TROSS for Google maps, og da vi entret rommet, hadde vi gått 17.500 skritt. Jeg var utkjørt, og vi sovnet nesten med en gang alle tre.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.