En lørdag på catwalken

Categories Blogg-Heidi

OMG Bloggen, nå blir det så fantastisk! Det er faktisk sånn søtnoser, at jeg er invitert på fest i dag, og jeg gleder meg så mye. Det er konfirmasjon, så jeg skal ha med datteren. Hun fikk forresten ny voks og nye strikk til tannreguleringen. Vi legger ut video og demonstrerer seinere i dag.

Jeg hadde tenkt at jeg og mini-me skulle ha på oss det samme, og jeg har brukt mange timer på å finne noe vi begge liker eller noe som matcher. Hun er så vanskelig å please altså! I dag ville hun ikke engang ta bikini-bilder til bloggen. Hvordan  kan hun være Såå vanskelig å ha med å gjøre?

Men tilbake til outfiten vår, tenk at ei ung jente klager på å vise litt kløft og ha litt kort skjørt. Jeg klaget ikke på henne, og jeg sa hun så både hot og vakker ut, men hva sier hun? «Mamma, det ser ut som puppan dine kommer til å dætt ut, og når du bøy dæ vises trusa di!»

Jeg har bestilt egne t-skjorter til meg og mini-me. På min står det «Jeg er faktisk moren» med pil opp mot hodet. På hennes står det «Tenk at den lekre saken kan være moren min?» og med pil høyre. Jeg må alltid stå til høyre for henne hvis noen tar bilde, for det er min beste side, og jeg får best vinkling på poseringen.

Så igjen, tilbake til dagens outfit. Mini-me klaget så masse på det jeg har funnet frem til oss, at jeg vet ikke hva det egentlig blir til. Mulig vi prøver oss på en Cathrine Hammel eller en Pia Tjelta. Det er litt usikkert egentlig, men mest sannsynlig noe eksklusivt fra H&M.

Jeg legger ut bilder fra foto-shooten senere. Jeg regner med de fleste tar bilder av oss når vi kommer. Vi er tross alt G-kjendiser på grunn av bloggen.

XOXO!

Blogg-Heidi

 

6 kommentarer

6 thoughts on “En lørdag på catwalken

  1. Kult bilde av deg.
    Jeg har ikke prøvd å kle meg og min datter likt. Men vi har brukt hverandres klær.

  2. 😀 😀 😀
    *dævver*
    – Foreslår en henvendelse til Anna Rasmussen, ev. ‘Fotballfruen’ (Caroline-ett-eller-annet er det vel hun heter, tror jeg), for de har jo virkelig spesialisert seg på dette her med striglede unger og matchende outfits til hele familien! 😀 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.