Last Updated:

Blåmandag på en fredag?

Categories Blogg

Jeg leter etter blå blomster, for jeg VIL ta bilde av blomster og dagen er blå! (Heidi 5 år og trassig)

I dag har jeg trasket byen rundt etter pene blå blomster, men det var altså ikke bare fordi det var blå fredag. Jeg skulle nemlig lage blomsteroppsatser til en gutte- konfirmant. Til slutt landet jeg på en hortensia. Den var litt blass, og jeg måtte fylle på med roser. Det fikk duge.

Problemet var at jeg ikke fikk det til å stemme i hodet mitt. Det ble ikke sånn som jeg ville, og jeg begynte å bli små-frustrert.

Det ble bare mer og mer feil, og jeg begynte å bli litt oppgitt. Tenk så kjipt å levere fra seg noe man er misfornøyd med. Så slo det meg, det kunne ikke være en blå fredag. Det blå måtte bort! Litt av det om ikke annet.
Da satt den, og omsider var jeg høvelig fornøyd. Det ble en avlang og to runde. Det er utrolig morsomt å leke seg med blomster, men takk og pris for YouTube! Dagen endte opp 2/3 blå!
Blå er vel blå, selv om denne ble lyseblå, Frodith?

2 kommentarer

2 thoughts on “Blåmandag på en fredag?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.