En avkledd mamma

Categories Blogg

For tiden flommer det over med bikini og undertøy bilder på Instagram. Unge flotte damer som poserer i de lekreste kreasjoner og ikke minst, de hotteste badebilder. Det er ingen tvil om at kropp selger, og det ser ut som lettkledde bilder trender på Instagram som aldri før! Vanligvis liker jeg å hoppe på det som trender, men denne gangen tror jeg at jeg skal stå over. Jeg er rett og slett altfor gammel i egne øyne og har overhode ikke lyst.

Jeg kniser litt for meg selv med tanken på hvor morsomt det kunne vært. Se for  deg at jeg skulle posert i bikini, like grasiøs som ei hodeløs høne! Halvgammel og noe sliten, med alderstillegg og tigerstriper. Ikke for det, tigerstripene bærer jeg med stolthet for hver og en av de vitner om de fem barna jeg har bært frem til livet. Nei, jeg tror jeg beholder tøyet på enn så lenge.

Bildene på Instagram gir meg gode vibber til tross for at jeg ikke er overvettes begeistret for lettkledde bilder, fordi jeg synes det er trist at kropp fortsatt er det som gir mest klikk. Trenden nå er at det er avbildet jenter i alle former og fasonger. Naturlige, nydelige, selvsikre jenter som tror på seg selv. Det er ikke bare forbeholdt fotomodell-typen, men også sunne vakre jenter. Mange poserer helt naturlig, selv om det fortsatt er mange som spiller på det sensuelle og erotiske.

Jeg ville definitivt fått all time high med klikk hvis jeg hadde forsøkt på sensuell og erotisk posering. Ikke for at det hadde vært spesielt vakkert, men det hadde vært urkomisk. Sexy og sensuell er ikke det som jeg assosieres mest med. Det ville definitivt vært bilder mer til forlystelse og moro, og så artig skal vi ikke ha det! Jeg tenker jeg beholder klærne på!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.