Ikke tro jeg ikke er forberedt!!!

Categories Blogg

Fy flate! Jeg har vært så forbannet at jeg satt å skalv av raseri her i stua i natt!
Jeg har lovet meg selv å forsøke så godt jeg kan å ikke dømme andre for å ha andre holdninger enn meg. Det vil da si at jeg ikke trenger å være enig eller synes at ting er greit, jeg skal respektere ulikhetene.

Problemene dukker opp når det kommer til normal folkeskikk og respekt. Eller heller mangel på sådann. For litt over et år dukket det opp en han i livet mitt. Han ønsket å utvikle bekjentskapet, men det var hverken tid eller sted for min del. Han var ikke en mann jeg følte jeg hadde noe til felles med rett og slett. Jeg var overhodet ikke på samme sted i livet som han. Jeg takket nei på en skikkelig måte, men ble fryktelig plaget med intime meldinger og antydninger om at vi kunne ha en fremtid sammen.

Til slutt måtte jeg bare la være å svare på telefon og meldinger, og overse han. Da ble det omsider stille fra hans kant. Jeg hadde blokket der jeg kunne blokke han.

I går fikk jeg meldinger fra han igjen. Først bare normale høflighetsfraser, så var det på’n igjen. Jeg unnlot å svare på annet enn normale fraser. Han hadde byttet telefonnummer, så det nye nummeret hans var naturlig nok ikke blokket på min telefon.

Det begynte å komme slibrige kommentarer, og jeg valgte å blokke han på nytt igjen. Jeg orket ikke det der en gang til. Da har han altså opprettet flere profiler på SoMe, og i hele natt har det hamret inn meldinger på ulike profiler som han har. Den ene mer ekkel enn den andre. Da han sendte melding om at han hadde lyst å komme hit var grensen nådd. Jeg stod opp, og gikk å fant hammeren under trappa. Jeg var trøtt, sur og forbannet! Hammeren ble lagt strategisk på ovnen, så da kunne jeg legge meg igjen.

Før jeg sovnet ba jeg han holde seg unna ellers vil jeg kontakte politi for ikke å respekterer privatlivets fred. Deretter blokket jeg alt som kunne antyde at han stod bak. Nok er nok!!

Og ja, skulle noen komme har jeg tatt mine forhåndsregler. I dag investerte jeg blant annet i forsvarsspray med Bluetooth-alarm.

Forbanna kron-idiot!

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Ikke tro jeg ikke er forberedt!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.