Det er noe med mandager

Categories Blogg, Hverdagsliv

Mandag og ny uke, ubrukt og klar for nye muligheter. Det blir ikke bedre enn det. Jeg er uthvilt og opplagt, men ikke spesielt lystig. Det er mørkt og kaldt ute. Nytter ikke å ha på en enkelt høstjakke lengre for da fryser jeg meg ihjel. Jeg er altså ikke positiv til årstiden vi går inn i.

Jeg har lyst på ferie! Lyst å dra til sol, varme, bølgeskvulp og sand mellom tærne.

Selvsagt har jeg vært på nettet og vindushoppet reiser. Eneste direkteruten som går fra Bodø er til Granca, og jeg har aldri vært på Granca. Nå har plassen rykte om å være turistmaskin uten like, men må man så må man. Hvor galt kan det bli liksom? Nå kan man jo ta fly via Oslo og ha hele verden for sine føtter, men det koster jo skjorta å reise til Oslo, da blir kjapt turen vesentlig dyrere. Da er kanskje Granca et godt alternativ.

Mandager som starter surt og kaldt er kanskje ikke så verst likevel så lenge man kan dagdrømme om bedre dager.

Nå er det på tide å ta frem gleden over alt det fine i livet og lage en god dag, for det er masse fint å glede seg over denne uka også. Dessuten vant både Glimt og Barca stort i går, så hvor galt kan dagen starte da?

Ønsker alle en nydelig mandag og ei riktig god uke!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.