Last Updated:

Klart det skal være ananas på pizza’n!

Categories Blogg, Hverdagsliv

Reklame | www.nameless.no

Tidlig på’n, men snart er det jul!

Gjett om jeg forebygger før-juls stresset for tiden. Siden jeg har en stor familie, er det ganske mange julegaver som skal kjøpes. Jeg liker ikke trenden med gavekort derfor må hver julegave tenkes nøye gjennom og planlegges. Tid for nettshopping!

 


På siden nameless.no fant jeg mye morsomt. Ikke minst denne t-skjorten som jeg tenker setter et punktum for diskusjonen om ananas på pizza!  Selvsagt må det være ananas på pizza! Noe annet er utenkelig. Egentlig synes jeg det skulle vært ananas på det meste! Vi damer har en grunn for å spise ananas også, det gjør nemlig at våre forplantningsorganner lukter og smaker litt bedre. 🙈 Du kan trykke rett på bildene for å komme til produktene.
Jeg fant også den perfekte skjorta til å ha på neste date! Med ei slik skjorte trenger jeg forhåpentligvis ikke forsvare at jeg egentlig liker meg best hjemme alene og trenger tid for meg selv. Bare det at jeg ikke prater med plantene mine, fordi de er fake!

De ubestridte favorittene er likevel designene med den originale teddybjørnen fra Norge. Den er nostalgisk, søt og kul. Hvem ville ikke hatt en slik?

På siden til Namless.no var det mye forskjellig, og de har en trendy visjon. NAMELESS er klær og accessories for deg som vil si noe om deg selv. Designet og utviklet i Norge for mennesker som er opptatt av design og ikke hvilken logo som er på produktet. Derfor finner du ingen logo på våre produkter, kun godt design.” Det er gründer Elisabeth Btratteberg som er utvikler av dette spennende produktet.

Det beste er egentlig at det hele tiden er release på nye design inne på siden, så dette er nettbutikken man bare må følge med på hele tiden, og du skal ikke se bort fra at det kommer til å ligge endel myke pakker under treet fra meg i år.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.