Vesla begynner å bli rastløst

Categories Blogg

Jeg tror det beste for alle parter er å få åpnet skolen igjen. Vesla tar formelig livet av meg. Arbeidsdagen kommer aldri til å bli det samme igjen. De siste dagene har gått så som så, men i dag gjorde hun sitt beste for å ta meg av dage.

Jeg satt i min egen verden å jobbet. Vesla benket seg inn på mitt rom, og jeg satt i spisestua. Plutselig kom monsteret bak meg i 100, klapper sammen lap’en og sier hun trenger den, så gikk hun mot rommet.

Jeg fikk et blodtrykk som hadde sprengt alle måleapparater i småbiter.
-Ka i pokker gjør du? Æ jobbe jo!
Det var ikke så mye at hun tok pc’n men at hun faktisk skremte vettet av meg.

Hun fant ikke blyanten sin, og trengte noe å skrive på for hun hadde fått en eureka-opplevelse når det gjaldt naturfags-forsøket! Ja, så da var det bare å ta pc’n min liksom?

Like etter kom hun ut i en kjole som ikke tilhører henne, og jeg trodde det var storesøsters, og ba henne legge den på plass i skapet.

Jeg husker jeg gjorde det samme. Elsket å gå i storesøsteren min sitt skap og tjuv-låne. Problemet var jo at jeg ble fersket hver gang hun fant tøyet skittent i skapet sitt. 🙄

Vesla fikk altså beskjed om å la tøyet til søsteren være i fred. Jenta satte i stor-latter.
-Trur du det e en kjole? Det e jo buksa mi!

Jaja, kreativiteten var i såfall på topp. Her sitter hun å jakter på flere gode tips på YouTube!

La skolen åpne før ungen finner på flere sprell!

2 kommentarer

2 thoughts on “Vesla begynner å bli rastløst

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.